Často Kladené Otázky

Zde je seznam nejčastějších otázek a odpovědí na ně.


O reslu.cz

Co je reslu.cz?

Reslu.cz je začátek lepšího zážitku z objednání termínu na vaši oblíbenou službu do vašeho salonu krásy. S Reslu.cz, můžete najít spoustu služeb týkajících se zdraví a krásy ve vašem městě či okolí a objednat si termín okamžitě. Můžete také službu rovnou online zaplatit. Vybírat salon si můžete podle hodnocení a recenzí od zákazníků, kteří váš vybraný salon již navštívili před Vámi. Také Vám den předem váš objednaný termín připomeneme a po využití služby můžete službu také ohodnotit Jinými slovy, my jsme tady proto, abychom vám zjednodušili život.

Je reslu.cz poskytovatel služeb?

Není, my se pouze snažíme shromažďovat na portále reslu.cz všechny nejlepší poskytovatele služeb všeho druhu se zaměřením na zdraví a krásu, kam patří například kosmetické salony, masáže, manikúra/pedikúra, kadeřnictví a další. Zároveň vám umožňujeme najít si volný termín, který Vám vyhovuje, objednat se online, případně i online zaplatit kdykoliv se Vám zachce ať už je středa večer nebo neděle dopoledne, kdy poskytovatelé mají zavřeno, protože reslu.cz funguje 24/7. Jsme přátelská skupina lidí, kteří jsou vášniví s pomocí mít skvělý zážitek se službami, které si zasloužíte.

Mohu použít portál reslu.cz abych si objednal službu s jakýmkoliv salonem v celé ČR?

Ještě ne, ale samozřejmě na tom ústavičně pracujeme! V současné době si můžete objednat termín a službu pouze s poskytovateli, se kterými spolupracujeme. Pokud máte tip, kdo by mohl mít o naše služby také zájem, napište nám na info@reslu.cz.

Je reslu.cz k dispozici v mém okolí? Pokud ne, kdy to bude?

V současné době, portál reslu.cz funguje ve městech Praha, Brno. Samozřejmě se snažíme neustále rozšiřovat, abychom byli co nejdříve i ve vašem městě. Pokud máte tip, kdo by mohl mít o naše služby také zájem, napište nám na info@reslu.cz.

Je reslu.cz zdarma pro zákazníky?

Objednání termínu a služby přes reslu.cz je a vždy bude 100% zdarma pro všechny zákazníky a navíc získáváte za každou objednávku kredity, které můžete následně uplatnit jako slevu na Vámi vybrané služby! Chceme, aby to bylo tak jednoduché, jak je to jen možné, abyste si užili péči, kterou potřebujete a milujete.

Kolik stojí moje návštěva salonu?

To záleží pouze na vás, jakou si vyberete službu. Na našem portále máte vždy dopředu při objednávce napsanou cenu služby i dobu trvání. Takže už dopředu víte, kolik Vás to bude stát. Není to skvělé?

Jak reslu.cz vydělává peníze?

Poskytovatelé služeb, kteří jsou partnerem reslu.cz vyplácí roční předplatné pro využívání služeb reslu.cz. Tím pomáháme poskytovatelům získat nové zákazníky, nepřicházet o své stávající zákazníky, šetříme jim čas, zvyšujeme efektivitu jejich práce k jejich růstu. A poskytovatelé Vám na oplátku zjednodušují, zpohodlňují objednání a šetří Vám Váš drahocenný čas.

Miluji reslu.cz - Jak mohu šířit vaši službu?

To jsme velice rádi! Chcete-li se zapojit, spojte se s námi na našich sociálních sítích, jako je Facebook nebo nás můžete rovnou doporučit svým přátelům a kamarádům zde.



Objednání termínu na službu pomocí Reslu.cz

Jak si můžu objednat službu?

Je to snadné! Stačí jít na hlavní stránku www.reslu.cz, zvolit si město ve kterém službu hledáte a automaticky se Vám vyhledají všichni poskytovatelé ve vašem okolí, které si pak můžete jednoduše vyfiltrovat podle poskytovaných služeb, nebo rovnou zadejte název vašeho oblíbeného poskytovatele, ke kterému by jste se chtěli objednat. Potom si už jen stačí vybrat službu, termín a následně se Vám zobrazí volné termíny poskytovatele. Stačí kliknout na čas schůzky, který chcete, a dále postupujte podle pokynů. Je to rychlé a během několika minut jste objednaní. Službu můžete také ihned online zaplatit a to buď bankovním převodem nebo online kartou. Poskytovatele můžete také vybírat podle ověřených hodnocení, vzdálenosti, dostupnosti a dalších kritérií a to vše na jednom místě.

Jak mám vědět, který salon navštívit?

Vždy záleží na vašich konkrétních potřebách. To je důvod, proč se Vám snažíme poskytnout tolik informací o salonu! Když jste u výběru salonu, podívejte se na jeho služby, popis, fotky, hodnocení od zákazníků, kteří salon navštívili již před Vámi. Nezapomeňte také napsat své vlastní hodnocení po návštěvě salonu, jen tak můžete pomáhat ostatním zákazníkům najít ten správný salon!

Jak poznám, že moje objednávka je skutečně rezervovaná?

Pokud jste se dostali na stránku, která říká: "Vaše objednávka je rezervována," pak si můžete být jisti – že máte vše 100% nastaveno a objednáno! Obratem také obdržíte e-mail od reslu.cz s užitečnými informace o nadcházející události a také Vám ještě emailem připomeneme vaši návštěvu salonu.

Co když je moje objednávka zrušena salonem z nenadálých situací?

Někdy ve výjimečných případech se stane, že z nenadálých důvodů musí poskytovatel salon zavřít, například z nemoci a zrušit váš objednaný termín. Pokud se tak stane, bude Vás salon ihned kontaktovat emailem, že je zavřeno, aby jste byli včas informovaní a mohli se případně objednat do salonu jiného, který bude mít právě volno.

Můžu zavolat na reslu.cz a objednat si službu po telefonu?

Naše služba byla postavena právě tak, aby jste se už nikdy nemuseli objednávat po telefonu! Usilovně pracujeme na vytvoření jednoduchého on-line zážitku s objednání do vašich oblíbených salonů. Ale pokud však máte problémy, nebo potřebujete s něčím poradit, zavolejte nám na naši zákaznickou podporu a my vám rádi pomůžeme a poradíme.



Můj účet na reslu.cz

Přihlásit?

Stačí kliknout sem a zadejte svou e-mailovou adresu a heslo, nebo se můžete jednoduše přihlásit pomocí facebooku. Pokud jste nový zákazník, klikněte na tlačítko "Zaregistrujte se" pro vytvoření nového účtu.

Co když potřebuji zrušit nebo přeplánovat termín?

Stačí se přihlásit do vašeho účtu na reslu.cz, kliknout na moje objednávky - aktuální a objednaný termín jednoduše upravit.

Zapomněl jsem heslo, co mám dělat?

Jednoduše - stačí kliknout sem a obnovit ho!

Uvidím své proběhlé a aktuální objednávky? Určitě, stačí se přihlásit do vašeho účtu , klikněte na moje objednávky a zde uvidíte všechny vaše objednávky, které můžete jedním kliknutím jednoduše znovu objednat, zrušit či upravit.

Můžu věřit reslu.cz se zpracováním mých informací?

Rozhodně! Ochrana vašich osobních informací je pro nás velmi důležitá. Miliony zákazníků nám věří, že jejich informace jsou v bezpečí. Chcete více informací? Přečtěte si naše Zásady ochrany osobních údajů zde .



Hodnocení a recenze na reslu.cz

Je hodnocení povinné?

Hodnocení není povinné, ale určitě bychom byli rádi jak my, tak i poskytovatelé za vaši zpětnou službu pro další zkvalitňování poskytovaných služeb.

Je hodnocení reálné?

Ano, náš systém hodnocení funguje tak, že poskytovatele a službu může ohodnotit pouze ověřený zákazník, který u hodnoceného poskytovatele službu skutečně využil. Tento systém tedy zajišťuje, že hodnocení a komentáře jsou spravedlivé, důvěryhodné a přesné.

Co se hodnotí?

Hodnotíte vždy konkrétní službu a poskytovatele pomocí hvězdiček. Ohodnotit můžete kvalitu poskytnuté služby, personál a prostřední a následně i přidat vaši poznámku k hodnocení.

Jak a kdy mohu ohodnotit?

Po účasti objednaného termínu a následného navštívení poskytovatele, od nás obdržíte e-mail s žádostí o zpětnou vazbu. Stačí pouze kliknout na odkaz, který Vás přesměruje na stránku s hodnocením konkrétní služby, kterou jste již navštívili a využili.

Musím psát pouze pozitivní recenze?

Rozhodně ne! Chceme díky hodnocení vytvořit užitečného zástupce a spolehlivý zdroj při vašem rozhodování, na který se můžete vždy spolehnout. To znamená, že jsme rádi za všechny recenze, ať už jsou pozitivní či negativní nebo něco mezi tím. Chceme slyšet vaše zkušenosti.

Má reslu.cz možnost moderovat tyto názory?

Ano, máme celý tým, který se věnuje tomu, aby všechny příspěvky byly v souladu s našimi pravidly a pokyny hodnocení dle obchodních podmínek, více zde.

Existují případy, kdy hodnocení nemůže být zveřejněno?

Budeme veřejně publikovat všechny hodnocení a komentáře, která se drží našich pravidel a pokynů dle obchodních podmínek! Jen se snažíme, aby se zabránilo následujícímu:

Odeslal jsem recenzi. Proč ještě nebyla zveřejněna?

Vaše hodnocení může někdy trvat až jeden den, než se projeví na stránkách. Děkujeme za trpělivost!

Jak mohu napsat dlouhou recenzi?


  • Buďte relevantní: Zhrňte klíčové body vaší zkušenosti se službou, kterou by jste si jako zákazník rád přečetl.

  • Zeptejte se sami sebe: Navštívil bych poskytovatele znovu? Doporučil bych jej svým známým? Odpověď na tuto otázku ve svém hodnocení je jedním z nejlepších způsobů, jak jiní zákazníci mohou posoudit váš celkový sentiment o poskytovateli.

  • Zvažte délku: krátký odstavec funguje nejlépe. Ujistěte se, že je to snadné pro ostatní zákazníky ke čtení.

  • Buďte konkrétní: řekněte ostatním zákazníkům, proč si to myslíte. Konkrétní popis vymaluje obraz vaší zkušenosti jasněji.

  • Uveďte podrobnosti: Pokuste se zahrnout všechny detaily, které si myslíte, že můžou být užitečné pro jiného zákazníka. Například, zda je v blízkosti parkoviště, MHD, a to, zda akceptuje kreditní karty atd. Toto jsou skvělé tipy pro budoucí zákazníky!